85.000€ es destinaran a les següents modalitats d'ajudes:
| AJUDES |
EXERCICI 2026 |
| Tractaments mèdics especials |
10.000€ |
| Dependència |
30.000€ |
| Extraordinària necessitat |
13.000€ |
| Atur |
14.000€ |
| Discapacitats |
18.000€ |
| TOTAL |
85.000€ |
Poden ser beneficiaris de les ajudes que dona la Fundació Mupiti, les persones col·legiades, els mutualistes, parelles, ascendents i descendents en primer grau de consanguinitat.
La normativa de prestacions socials
Qui hagi rebut ajudes en quatre o més anys, per qualsevol concepte, no podrà ser beneficiari d'ajudes l'any 2026, amb aquest criteri estimem que s'incrementarà novament el nombre de sol·licitants de les ajudes.
Criteri d'assignació d'imports per a les ajudes.
- Quan se sol·licita per primera vegada una ajuda, l'import de l'ajuda concedida serà del 100% de l'import assignat pel Patronat.
- Quan se sol·licita per segona vegada una ajuda, l'import de l'ajuda concedida serà del 100% de l'import assignat pel Patronat.
- Quan se sol·licita per tercera vegada una ajuda, l'import de l'ajuda concedida serà del 75% de l'import assignat pel Patronat.
- Quan se sol·licita per quarta vegada una ajuda, l'import de l'ajuda concedida serà del 50% de l'import assignat pel Patronat.
Mantenir el coeficient reductor per a les ajudes atorgades a col·legiats/des pertanyents a Col·legis que no col·laboren amb la Fundació.
Termini per a la presentació de les sol·licituds
Des del 15 de juliol al 30 d'octubre del 2026, a les 17:00 hores.
Per a més informació accediu al pdf el qual es recull la “Normativa de les Prestacions Socials 2026”,