Reclamacions / Suggeriments
Ens voleu fer arribar una reclamació? Teniu un suggeriment de millora? Voleu comunicar alguna incidència? Feu-nos-ho saber D'altres organismes per tramitar reclamacions
Si preferiu adreçar la vostra reclamació, suggeriment o queixa a entitats o a l'administració pública, podeu contactar a través de les següents adreces:
- Tribunal Arbitral de Girona
Associació a les comarques Gironines per a l'Arbitratge. http://www.tagirona.org/
Av. Jaume I, 46 - 17001 Girona - Tel. 972 418 500 - Fax 972 418 501 - tagirona@tagirona.org
Inscrita al Registre d'Associacions de Girona, secció 1ª núm. 2028. NIF G17371055
- Agència catalana de consum consum@gencat.cat
- Omic de Girona omic@ajgirona.cat
Direcció: Pl. del Vi, 1. Girona. Telèfon: 972 419 025. Horari: Horari Dilluns a divendres: 9-14h Hores convingudes: De 8 a 9h i de 14 a 15h Horari d'estiu (juliol) Dilluns, dimecres i divendres: 9 a 13h Agost: tancat Fax: 972 419 499
- Organització d'Usuaris i consumidors de Catalunya (OCUC) http://www.ocuc.org/
Delegació de Girona. Joan Maragall 39, 3r, 1a.- 17001 Girona .T 972 22 06 54 / F 972 21 71 71